Proficompany, s.r.o.

Naše nabídka

cz sk czen de pl ru
Tlacitko_odhlasPřihlášení       Tlacitko_registrujRegistrace       Tlacitko_kosik
Dlouholeté zkušenosti, komplexnost poskytovaných služeb, flexibilita.

 

eklamační řád

Všeobecná ustanovení

Pro účely tohoto Reklamačního řádu se rozumí (nevyplývá-li z kontextu jinak):

Prodávající: společnost PROFI Company s.r.o., IČ 242 32 319 DIČ CZ24232319, Horní lán 1196/9, Nová ulice, 779 00 Olomouc

Kupující: fyzická osoba nebo právnická osoba, která nakupuje služby prodávajícího.

Služba: poskytovaná služba spočívající v prodeji informace (kontaktních údajů inzerenta) v případě inzerce, dále v poskytnutí reklamního prostoru na webu Portál podnikatelských nemovitostí a investičních příležitostí a dále v zařazení kupujícího do katalogu podnikatelských subjektů, který je součástí webu. Tyto služby jsou poskytovány za úplatu a mají charakter prodeje či zprostředkování.

Reklamaci je nutno chápat jako postup, při němž objednatel uplatňuje svá práva z vadného plnění a při němž jsou ze strany poskytovatele tyto nároky řešeny.

Poskytovatel odpovídá, že poskytnutá služba nemá vady, což zejména znamená, že:

  • má vlastnosti, které si strany smlouvy objednaly;
  • slouží k účelu, který poskytovatel uvádí;
  • odpovídá provedením smluvenému ujednání a ceně dle platného ceníku;
  • je v odpovídající kvalitě i množství objednaných služeb;
  • vyhovuje požadavkům právních předpisů;

V případě vadně vyřízené objednávky ze strany poskytovatele, objednavatel může uplatnit svá práva z vadného plnění informováním poskytovatele telefonicky, e-mailem nebo písemně či prostřednictvím zaslání reklamačního formuláře. Reklamační formulář je ke stažení ve formátu .doc na tomto odkazu. Reklamaci je nutno uplatnit bezprostředně po zjištění vady poskytnuté služby.  Reklamace musí mít písemnou formu s přesnou specifikací reklamované vady a Poskytovatel je povinen odstranit reklamovanou vadu s náležitou odbornou péčí.

Odstranitelná vada:

- bezplatné odstranění vady (oprava);

- dodání nové služby bez vad;

- sleva z kupní ceny.

 

Neodstranitelná vada:

- dodání nové služby bez vad;

- přiměřená sleva z kupní ceny;

- právo na odstoupení od smlouvy (smlouva od počátku ruší a objednavateli budou vráceny peníze)

Výběr mezi způsoby řešení reklamace provádí zákazník.

Poskytovatel je následně povinen vydat písemné potvrzení o tom:

- kdy objednavatel své právo uplatnil,

- co je obsahem reklamace

- jaký způsob vyřízení reklamace objednavatel požaduje. 

Pokud nelze vadu vyřešit úpravou, ani slevou kupní ceny, vrátí Poskytovatel Objednavateli celou kupní cenu zhotovené věci a ponechá si vadnou věc či návrh. 

Podle zákona o ochraně spotřebitele má být o reklamaci (tj. o jejím přijetí) rozhodnuto ve sporných případech nejvýše do tří pracovních dnů.

 Celkově (tedy včetně odstranění vady) musí být reklamace vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Je však možné se se zákazníkem dohodnout na delší lhůtě.   

Po vyřízení reklamace musí být objednavateli vydáno potvrzení, v němž je uvedeno datum a způsob vyřízení reklamace, potvrzeno případné provedení opravy a doba trvání opravy, případně odůvodněno zamítnutí reklamace. 

Reklamovat nelze obsah inzerátu, jeho pravdivost či aktuálnost. Za obsah inzerátu a jeho aktuálnost ručí ten, kdo inzerát vkládá, stejně tak jako za kontaktní informace k inzerátu připojené. Nelze proto žádat slevu ani vrácení zaplacené částky za informace takto zakoupené.

 

Silniční doprava
  • Užitečné odkazy související s pozemní komunikací
    Více...

Aktuální informace
  • Informace ke kontrolnímu vážení vozidel
    Více...
  • Elektronická dálniční známka
    Více...
  • Přestupky v zahraničí
    Více...
  • Dopravní info - jak je právě teď na našich cestách
    Více...
  • Komunikujte s úřady elektronicky v oblasti dopravy
    Více...
  • Poznejte plán pro moderní Česko
    Více...
  • V české silniční dopravě odstartovala v roce 2025 Inspekce silniční dopravy (INSID) pro kontroly nákladních vozidel a zavedla novou poptávkovou dopravu, která umožní obcím a krajům pružně reagovat na potřeby občanů objednávkovým systémem. Dále došlo ke změnám v dopravním značení s novými pravidly pro nízkoemisní zóny a zjednodušeným značením jednosměrných komunikací, a od 1. července 2025 se prodlužuje platnost evidenční kontroly osobních aut na dva roky.
    Více...

Ministerstvo dopravy / Fond dopravní insfrastruktury

Svaz průmyslu a dopravy ČR
  • Stát bude podporovat české firmy při obnově Ukrajiny až do roku 2030
    Více...

Ministerstvo průmyslu a obchodu Zajímavosti
  • Velký úspěch pro Česko. Toyota začne v Kolíně vyrábět elektromobily i baterie
    Více...

Zákony / Vyhlášky / Zákonů a paragrafů je mnoho, stačí si jen vybrat
  • Databáze informačních povinností (dále jen „databáze“) obsahuje přehled vybraných informačních povinností vyplývajících z aktuálně účinných právních předpisů – ze zákonů, z vyhlášek, z nařízení vlády, z nařízení EU, ze směrnic EU, které mají dopad na podnikatelské prostředí.
    Více...

Sklady


 


 
 
© Portál podnikatelských nemovitostí s.r.o, 2021